مقالات

کارتن 5 لایه

چهارشنبه، 22 دی 1400

کارتن ها در اندازه ها و انواع مختلف با ضخامت های مختلف ساخته می شوند. کارتن های ۵ لایه شامل کارتن مرغ ، کارتن صنعتی کارتن صنایع دستی ، کارتن ظروف و … است. استفاده از کارتن پنج لایه متنوع است و محدود نیست...

کارتن 3 لایه

چهارشنبه، 22 دی 1400

این نوع کارتن از دو لایه لاینر تشکیل شده است که در بین آن یک لایه فلوت قرار می گیرد. برای ساخت کارتن سه لایه، لایه های فلوت و لاینر به صورت یکی در میان توسط چسب های مخصوص روی هم قرار می گیرند...

جعبه لمینتی

چهارشنبه، 22 دی 1400

در صنعت بسته بندی می تواند استفاده های فراوانی داشته باشد. در واقع لمینت کردن به معنای چسباندن ورق های نازک چاپی روی کارتن های مقوایی است که تاثیر چشمگیری در زیبایی جعبه ها دارد،کارتن لمینتی دارای ویژگی زیادی است...

کاغذ کرافت

چهارشنبه، 15 مرداد 1399

کاغذ کرافت چیست؟ یک نوع کاغذ یا مقوای تولید شده از پالپ یا خمیر کاغذی شیمیایی است. که در فرآیند کاغذ سازی تولید می شود.

کارتن های لمینتی

چهارشنبه، 15 مرداد 1399

بسته بندی برخی از کالاها نیازمند یک روند بسیار لوکس و مدرن است. ترکیبی از یک بسته بندی مدرن همراه با ساختار چاپ و عناصر گرافیکی می تواند در عرضه کالا تاثیر به سزایی داشته باشد.

کارتن های پنج لایه

چهارشنبه، 15 مرداد 1399

کارتن ها در ابعاد و انواع مختلف و با ضخامت های گوناگون ساخته می شوند. کارتن های 5 لایه شامل کارتن مرغداری، کارتن قطعات صنعتی، کارتن صنایع دستی، ظروف شکستنی، تقسیم کننده ی لوازم آرایشی و ... هستند.

کارتن های 3 لایه

چهارشنبه، 15 مرداد 1399

همان طور که از نام کارتن سه لایه ( 3 لایه ) ( اصطلاحا به آن کارتن 3 لا ( کارتن سه لا )می گویند) مشخص است از سه لایه یا اصطلاحا 3لا تشکیل شده است

انواع مقوا

چهارشنبه، 15 مرداد 1399

جعبه های مقوایی معمولا بر اساس جنس مقوای مصرفی در سه دسته قرار میگیرند. هر کدام از این انواع بر اساس خصوصیات و قیمت تمام شده در صنایع خاص خود مورد استفاده قرار میگیرد.

جعبه مقوایی

یکشنبه، 19 فروردین 1398

جعبه مقوایی - Cardboard box - جعبه مقوایی نوعی جعبه‎ی ساخته‎شده از مقوا می‎باشد که برای بسته‎بندی انواع کالاها و مواد مختلفی مورد استفاده قرار می‎گیرد که اکثراً از مواد بازیافتی ساخته می‎شود و خود نیز می‎تواند مورد بازیافت قرار گیرد.

جعبه سازی چیست؟

یکشنبه، 18 فروردین 1398

جعبه سازی چیست؟ - پوشش کالا با استفاده از صنعت چاپ منجر به چاپ جعبه می گردد. جعبه محفظه ای مقوایی شکل می باشد که برای نگهداری محصولات و زیباتر شدن آنها کاربرد دارد.

جعبه سازی

شنبه، 10 فروردین 1398

صنعت جعبه سازی به عنوان یکی از شکله های بسته بندی مورد توجه صنعتگران می باشد. و مهم ترین مزایا آن هم حفاظت از کالاهای تولید شده بوده و همچنین جعبه سازی و تولید جعبه جزء آیتم های مهم جهت بسته بندی محصولات و وسایل متفاوت می باشد.

جعبه کارتن لمینتی

سه شنبه، 11 دی 1397

جعبه کارتن لمینتی - در چاپ لمینت کارتن چاپ شده به وسیله دستگاه چاپ افست و با چسب سیلیکات بر روی کارتن می چسبانند و فرآیند تولید روی مقوا آغاز می شود. به این عمل که مقوای چاپ شده روی ورق کارتن را می پوشاند لمینت کارتن گویند.