چاپ بر روی کارتن

چاپ بر روی کارتن

چاپ جعبه‌های قفسه‌ای شکل 

این نوع از انواع جعبه مقوایی غالباً در قفسه فروشگاه‌‌ها یافت می‌‌شوند و اقلام مختلف را در معرض نمایش می‌‌گذارند.

دو کابرد ویژه جعبه های قفسه ای شکل

۱- از محصولات در ویترین فروشگاه‌‌ها محافظت کرده و آن‌‌ها را سالم نگه می‌‌دارند.

۲- زیبایی هر چه تمام‌تر محصولات و برند شما را  در معرض نمایش قرا می دهند و جلوه خاصی به آن‌‌ها می‌‌بخشند.

این سبک جعبه مقوایی را می‌‌توان طبق محصولات شما طراحی کرد، این نظر شماست که می‌‌خواهید تنها یک کالا را در این جعبه به نمایش در آورید یا هزینه‌‌ها را کاهش دهید و چند کالا را در یک جعبه بچینید.

چاپ کارتن

چاپ کارتن  آرشیو بندی و بایگانی

این جعبه‌‌ها عموما به شکل یک جعبه مقوایی و درپوش مجزا و جداگانه عرضه می‌‌شوند، هر چند که  می‌‌توان آن‌‌ها را به صورت یک تکه نیز تولید کرد. از آن‌جایی که هدف از طراحی چنین جعبه‌هایی انبار کردن طولانی مدت محتویاتشان می‌‌باشد، درپوش و جعبه غالباً از‌هم مجزا هستند. از این جعبه‌‌ها برای ذخیره کردن اسناد و مدارک، وسایل شخصی و سایر مصارف اداری بهره می‌‌گیرند. عموماً جعبه‌های مقوایی مخصوص آرشیو بندی و بایگانی را از مقوای تک جداره می‌‌سازند، بدین معنا که ساخت چنین جعبه‌هایی مقرون به صرفه می‌‌باشد. جعبه‌های ارزان قیمتی که پس از مونتاژ و سوار کردن، قدرت و استحکام حیرت‌آوری از خود نشان می‌‌دهند.

چاپ کارتن جعبه و درپوش

جعبه مقوایی و درپوش آن را به صورت صاف و تا نخورده عرضه می‌‌شود تا انبار کردن آن‌‌ها برایتان آسان گردد. تولید و ساخت آن‌‌ها به شکلی  است که ضایعات بسیار کمی از خود به جا می‌‌گذارند، لذا از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه می‌‌باشند. به هنگام مونتاژ و سرهم بندی کردن این جعبه‌‌ها می‌‌بایست با کمک چسب مایع یا چسب نواری و یا منگنه گوشه‌های این نوع از انواع جعبه مقوایی را به‌هم محکم کنید تا همه بخش‌‌ها سرجای خود قرار گیرند و در نهایت شکل اصلی جعبه را حفظ کنند. در صورت نیاز می‌‌توانید بر روی این جعبه‌‌ها چاپ دو رنگ را پیاده  سازی نمایید .

چاپ کارتن دارای برش قالبی

جعبه‌های دارای برش قالبی و قفل سرخود :

از این نوع جعبه ها برای حمل ونقل اقلام کوچک استفاده می کنند.ازمشخص ترین ویژگی های این جعبه میتوان به استقامت بالا و مونتاژ آسان و سریع آن اشاره نمود.بدین سبب در صنعت پست مورد استفاده قرار می گیرد.

 جنس این نوع جعبه های مقوایی موج دار بوده ودر رنگ های سفید و قهوه ای و در قالب خام موجود می باشد.که بسته به سلیقه میتوان تصاویری را هم روی آنها چاپ کرد.بنابراین برای سهولت انبار کردن این نوع از جعبه مقوایی را به شکل صاف وتا نخورده در قالب یک پالت عرضه می شود.

چاپ کارتن پاکتی شکل

زمانی که این جعبه ها مونتاژ می گردند ،پایه ی آنها شبیه به یک پاکت مهر و موم شده می باشد .بنابراین طراحی این جعبه ها به صورتی می باشد که می توان آنها را به سرعت و به آسانی بدون نیاز به چسب ساخت . زبانه‌ای بر روی درپوش آن تعبیه شده که به سمت داخل خم می‌‌شود و جعبه مقوایی را در کمال زیبایی و ظرافت قفل می‌‌کند. نحوه طراحی و ساخت این جعبه‌‌ها را برحسب نیاز و خواست شما تغییر کند، می‌‌شود آن‌‌ها را به سبک و سیاق جعبه‌های قفسه‌ای شکل در آوریم، یک دکمه قفل کن به آن افزود یا قلاب بالایی آن را برداشت تا شکل یک ویترین و پیشخوان را به خود بگیرد.

چاپ کارتن پنج لا

چاپ کارتن پنج پانلی 

از این جعبه‌‌ها برای بسته بندی محصولات باریک و بلند استفاده می کنندو می‌‌توان آن‌‌ها را از مقوای موج‌دار تک جداره یا دو جداره ساخت، بستگی به این دارد که محصولات شما به چه میزان محافظت نیاز دارند. جعبه‌های پنج پانلی به صورت صاف و تا نخورده عرضه می‌‌شوند و می‌‌توان چاپ دو رنگ یا تک رنگ را بر روی آن‌‌ها پیاده کرد تا نام و آوازه شما بر روی جعبه‌های بسته بندی محصولاتتان نقش بندد و به شهرت برسید.

چاپ کارتن 6 رنگ

چاپ جعبه‌های Overlap

چاپ جعبه مقوایی Overlapبر روی‌هم قرار گرفتن فلاپ ها :

این جعبه‌‌ها کاملاً شبیه کارتن‌های بسته بندی Fefco 0201 می‌‌باشند ، با این تفاوت که فلاپ‌های جعبه‌های Overlap بر روی‌هم قرار گرفته و سطح فوقانی و پایه جعبه را می‌‌پوشانند. این سبک از طراحی برای افزایش استحکام و قدرت جعبه‌های مقوایی ست و بسته بندی ایمن و مطمئن محصولات سنگین را میسر می‌‌سازد. می‌‌ شود مطابق با نیازهای شما این جعبه‌‌ها را از مقواهای موجدار با فلوت (شیار) های مختلف ساخت شما می‌‌توانید تصویر دلخواه خود را بر روی این جعبه‌‌ها چاپ کنید. به منظور تسهیل انبار کردن جعبه‌‌ها ما‌آنها را به صورت صاف و تا نخورده عرضه می‌‌داریم. به هنگام مونتاژ و سر‌هم کردن جعبه‌‌ها می‌‌توانید از چسب یا منگنه استفاده کنید.

چاپ کارتن‌های بسته بندی

این کارتن‌‌ها یک استاندارد صنعتی در بسته بندی محصولات به شمار می‌‌روند و رایج‌ترین و متداول‌ترین نوع از انواع جعبه مقوایی می‌‌باشند. طول و عرض و ارتفاع این کارتن‌‌ها می‌‌تواند دقیقاً مطابق با ابعاد محصولات شما باشند. می شود این جعبه‌‌ها را از مقواهای موجدار با فلوت‌های (شیارهای) مختلف بسازیم، همه چیز به این بستگی دارد که محصولات شما به چه میزان محافظت نیاز دارند. در صورت نیاز می‌‌توانید نام برند خود را بر روی این کارتن‌‌ها چاپ نمایید.

چاپ کارتن سه لا

چاپ کارتن های والت‌های بسته بندی :

این نوع از انواع جعبه مقوایی برای بسته بندی محصولات کم ارتفاع مناسب می‌‌باشند. این جعبه‌‌ها به شکل صاف و تا نخورده عرضه می‌‌شود و شما می‌‌توانید کالای مورد نظر خود را در مرکز آن قرار داده و دیواره‌های جعبه را دور تا دور آن تا کنید تا کالا در میان آن محصور شود، برای محکم کردن بسته بندی خود می‌‌توانیداز  چسب مایع یا نوار چسب استفاده نمایید. زمانی که جعبه به درب منزل مشتریتان می‌‌رسد و او می‌‌خواهد درب آن را باز کند، این احتمال وجود دارد که در حین پاره کردن جعبه به محصولتان آسیب رساند،بنابراین  برای جلوگیری از این موضوع می‌‌توانید یک لایه مقوایی دورتادور آن بپیچید.

چاپ جعبه پیتزا :

از جعبه‌های پیتزا فقط برای بسته بندی پیتزا استفاده نمی‌‌شود! در واقع استفاده از این سبک جعبه‌‌ها در صنعت پست و ارسال نامه رواج بسیار دارد. همانند تمامی جعبه‌های عرضه شده توسط چاپ سالوک، ما می‌‌توانیم تصاویر و طرح‌های مورد نظر شما را بر روی جعبه‌های پیتزا چاپ کرده و‌آنها را در ضخامت مورد نیاز تولید نماییم.

طراحی و چاپ کارتن

چاپ کارتن قفل سرخود :

جعبه‌‌ها را به صورت صاف و تا نخورده عرضه می‌‌داریم تا انبار کردن آن‌‌ها آسان و بی‌‌دردسر باشد،می توان  آن‌‌ها را به آسانی  مونتاژ و سرهم بندی کنید تا یک بسته بندی محکم و با دوام برای محصولات خود دست و پا کنید.

طراحی این جعبه ها می تواند بنا به سلیقه و میل مشتری تغییر پیدا کند . و دکمه‌های قفل کن، دسته یا پانل‌های نمایش به آن‌‌ها افزود. اگر شما به دنبال حفاظت بیشتر از محصولات خود در حین حمل و نقل هستید، میتوان  جداره‌های تقسیم کننده‌ای در داخل این جعبه‌‌ها تعبیه کنیم. این نوع از انواع جعبه مقوایی را می‌‌توان از مقوای موج‌دار با فلوت‌های مختلف ساخت و عرضه داشت.

چاپ کارتن حرفه ای

چاپ کارتن سینی شکل و قفل سرخود :

شما می‌‌توانید این جعبه‌‌ها را به همراه محتویاتشان انبار کنید. این نوع از انواع جعبه مقوایی برای بسته بندی بطری‌‌ها و قوطی‌های نوشیدنی ایده‌آل بوده و در ویترین سوپرمارکت‌‌ها مشاهده می‌‌شوند که برند محصولات بر روی آن‌‌ها چاپ شده است. این جعبه‌‌ها به صورت صاف و تانشده ارائه می‌‌شوند و به راحتی می‌‌توان آن‌‌ها را مونتاژ و سر‌هم بندی کرد.